سئو چیست؟ What is seo

سئو سایت چیست و سئو چه تعریفی دارد؟ به عملیات بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر مانند: Google, Bing, Yahoo سئو و بهینه سازی وب سایت گفته می شود.

seofoxmehdi

سئو سایت چیست و سئو چه تعریفی دارد؟ به عملیات بهینه سازی سایت برای موتور های جستجوگر مانند: Google, Bing, Yahoo سئو و بهینه سازی وب سایت گفته می شود.

تعریف سئو SEO چیست

سئو باعث افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر می شود و این افزایش بازدید باعث زیاد شدن مخاطبان سایت و در نتیجه فروش بیشتر می شود. تعریف دقیق سئو چیست Search Engine Optimization For Search Engines می شود.

1- ثبت سایت موتور های جستجوگر گوگل و بینگ

قدم اول برای شروع روند سئو ثبت سایت در گوگل و ثبت سایت در بینگ می باشد. با انجام این دو کار سایت شما به مدت 3 ماه اگر دامنه تازه شروع به کار باشد در Sandbox سندباکس قرار میگیرد اما بعد شروع به افزایش رتبه می کند.

2- لینک بیلدینگ

مهم ترین فاکتور فعلی سئو خارجی سایت، لینک سازی می باشد. ساخت لینک برای وب سایت یا اصطلاحا لینک بیلدینگ Link Building از مهم ترین روش های ارتقا رتبه سایت می باشد که فاکتور های سئو گوگل نامیده می شود. لینک ها به صورت کلی به دوبخش تقسیم می شوند:

  • لینک های فالو
  • لینک های نوفالو

لینک های Follow به لینک های مستقیمی گفته می شود که در نتایج گوگل تاثیر دارد و لینک نوفالو به لینک های غیر مستقیم گفته می شود که تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت ها ندارند. به یاد داشته باشید که در هنگام لینک بیلدینگ و ساخت لینک چند قانون وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید: قانون اول نگرفتن لینک از سایت های مزرعه لینک Link Farm و مزرعه محتوا Content Farm هست.

هاست، دامنه و سیستم مدیریت محتوا

یکی دیگر از فاکتور های مهم سئو چیست هاست مناسب، دامنه مناسب و CMS یا سیستم مدیریت محتوا بهینه است. برای اطلاع کامل از این فاکتور ها شما را به خواندن مقالات: سئو CMS سیستم مدیریت محتوا و تاثیر هاست بر سئو سایت دعوت می کنم.

آموزش سئو با کتاب

یکی از بهترین روش های یادگیری و آموزش سئو مطالعه مقالات به صورت یک فایل PDF در کتاب است. ما در سایتمان یک کتاب قرار دادیم که آموزش های پایه سئو برای وبمستران می باشد. کتاب سئو رو میتوانید از این لینک دانلود کنید.

کد و تگ های سئو

یکی از مهم ترین فاکتور های سئو داخلی بهینه سازی ساختاری سایت می باشد. برای بهینه سازی قالب سایت بهتر از تا تگ سئو را به درستی رعایت کنید و در جاهای مناسب سایت قرار دهید.

Authority اتوریتی

یکی از مهم ترین مباحث برای ارزش گذاری سایت از نظر محتوا و لینک Authority سایت است که از مرجع MOZ که بزرگترین شرکت سئو سایت در دنیا است گرفته می شود. اتوریتی یک رقمی از بین 0 تا 100 می باشد که هر چه این عدد به 100 نزدیک تر باشد بدین معناست که دامنه شما قوی تر است. Domain Authority چیستPage Authority چیست را مطالعه کنید برای اطلاع کامل از اتوریتی.

تولید محتوا و بازاریابی محتوا

سئو به طور کلی به دو بخش OFf page seo و On page seo داخلی و خارجی تقسیم می شود، مهم ترین فاکتور برای بهینه سازی سایت داخلی پس از بهینه سازی ساختار سایت تولید محتوا بهینه و بازاریابی محتوا می باشد. بهتر است تا محتوا سایت را به صورت اختصاصی و تخصصی تهیه کنید و حداقل 300 کلمه بنویسید.

رقص گوگل

یکی از فاکتور های ناشناخته گوگل برای سئو رقص گوگل و یا همان Google Dance می باشد. رقص گوگل بدین معناسب که سایت سئو شده گاهی در صفحه اول گوگل و گاهی هم در صفحه دهم گوگل حضور پیدا خواهد کرد. پس از گوگل دنس هیچ نگرانی ای نداشته باشد چون خود به خود درست می شود.

شبکه های اجتماعی و سئو

یکی از فاکتور های نسبتا مهم لینک بیلدینگ ارسال سیگنال از شبکه های اجتماعی برای سایت می باشد. سایت های مهمی که سیگنال آن ها میتوان برای سئو تاثیر داشته باشد عبارتند از: فیسبوک، گوگل پلاس، پینترست، لینکدین و تویتر. تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو را مطالعه کنید.

الگوریتم های گوگل

مطالعه مقالات سئو به خصوصی در زمینه الگوریتم های گوگل می تواند کمک بسزایی در بالا بردن علم شما در حوزه بهینه سازی سایت داشته باشد. الگوریتم پنگوئن گوگل در حال حاضر مهم ترین الگوریتم گوگل برای فاکتور های لینک بیلدینگ باشد.

سئو رایگان

یکی از خدمات سئو و بهینه سازی سایت که ما در سایت ارائه می دهیم بهینه سازی رایگان و مجانی وب سایت های با کیفیت و بازدید بالا می باشد. خدمات سئو رایگان مخصوص سایت ها با اتوریتی بالای 40 هستند. در خدمات سئو رایگان لینک بیلدینگ و بهینه سازی ساختاری سایت انجام می پذیرد.

ابزار، فیلم آموزش و اخبار سئو

اگر شما یک وبمستر و یا یک سئو کار هستید حتما باید از ابزار های بهینه سازی سایت استفاده کنید. ابزار سئو به شما این کمک را می کند تا درک بهتری از آنالیز SEO سایتتون داشته باشد. بخش دیگری که می تواند کمک بسزایی در افزایش اطلاعات در سئو چیست داشته باشد مطالعه اخبار سئو است.

فیلم های اموزش سئو یکی از بهترین مراجع برای یادگیری بحث سئو و بهینه سازی سایت هستند. مراجع مختلفی در ایران و تمامی دنیا این فیلم ها را ارائه می دهند اما Lynda بهترین منبع خارجی این آموزش ها هست، در سایت های فارسی نیز برای مشاهده فیلم آموزش سئو از این لینک استفاده کنید.

بازاریابی شبکه ای بادران

یکی از بهترین روش های افزایش فروش و سئو سایت بازاریابی شبکه های می باشد، در تمامی دنیا شرکت های نتورک زیادی وجود دارند اما بهترین آن شرکت ها در ایران شرکت Baadraan گستران با برند تجاری بادران می باشد.

روش های لوکال سئو Local SEO

یکی از پر جستجو ترین نوع های Search جستجو محله ای هست مانند: طراحی سایت تهران. برای اینکه در نتایج محلی در رتبه های بالاترین قرار بگیرید باید با استفاده از فاکتور های Local SEO یا همان سئو محلی عمل کنید. بهترین لینک برای مطالعه و بدست آوری اطلاعات در زمینه لوکال سئو می باشد.

رفع جریمه گوگل با Disavow

به عملیات سئو بیش از حد بر روی وب سایت Over Optimization گفته می شود. وقتی که بهینه سازی بیش از حد و اندازه مورد نظر گوگل بر روی سایت انجام می پذیر گوگل سایت خاطی را جریمه کرده و از نتایج حذف می کند و یا رتبه اش را کاهش می دهد در این هنگام است که شما باید با مفاهیم رفع جریمه گوگل آشنا شوید. یکی از اصلی ترین دلایل جریمه گوگل لینک های اسپم می باشد، این لینک ها باید Disavow شوند تا سایت از حالت پنالتی در بیاید. بهترین روش برای انجام این کار آموزش Disavow می باشد.

سئو وردپرس

بیشتر سایت ها در سطح اینترنت کشور ایران وردپرس Wordpress هستند. این سیستم مدیریت محتوا به صورت پیش فرض دارای وضعیت بهینه سازی وب سایت مطلوبی می باشد اما اگر به دنبال آموزش مناسبی برای بهینه سازی می باشید که وضعیت بهینه سازی Wordpress خود را مطلوب تر کنید پیشنهاد می کنم تا مقاله سئو وردپرس را مطالعه کنید.

تدریس خصوصی سئو

یکی از خدماتی که ما در حوزه آموزش سئو ارائه میدم، آموزش تخصصی و خصوص SEO می باشد که به صورت حرفه ای در یک دوره آموزشی صورت می پذیرد. برای اینکه اطلاعات دقیق این روند دوره را بدانید بر روی لینک تدریس خصوصی سئو کلیک کنید.

قیمت سئو

قیمت سئو و بهینه سازی سایت هزینه پیش فرضی ندارد و Price آن کاملا بستگی به میزان رقابت بین کلمات کلیدی و حوزه فعالیت سایت های رقیب دارد. قیمت سئو به صورت ماهانه یا پروژه ای می باشد که به سه قسمت، سئو کلی، سئو کلمات کلیدی و مشاوره سئو تقسیم می شود.

برندینگ | برندسازی آنلاین | وب برندینگ Branding

یکی از مهم ترین تکنیک های افزایش فروش، بهبود وضعیت سئو و دیده شدن در ذهن مردم ساخت و تقویت برند می باشد. به پروسه انجام این علمیات که شامل موارد بسیاری مانند: سئو، تبلیغات، محتوا و ... است برندینگ، برندسازی آنلاین، وب برندینگ گفته می شود.

خدمات مشاوره سئو

درصد عمده ای وبمستران و سئو کاران هستند که نیاز به انجام خدمات سئو به صورت فیزیکی توسط شرکت سئو را ندارند. لذا برای انجام کار SEO به صورت تخصصی ما می توانیم به آن ها مشاور دهیم، یعنی یک پروپزال بابت روند SEO ارائه دهیم که خدمات مشاوره سئو نام دارد.

طراحی سایت و طراحی وب سایت

یکی از دیگر خدماتی که ما در حوزه IT ارائه میدهیم، طراحی وب سایت یا همان طراحی سایت است که Website Design نامیده می شود. قیمت طراحی وبسایت بستگی به نوع سایت فروشگاهی، شرکت، خدماتی یا ... دارد اما به طور نرمال بین 3 الی 5 میلیون تومان با CMS اماده مانند وردپرس می باشد هزینه طراحی وب سایت به صورت اختصاصی بالای 5 میلیون تومان می باشد که حدود 2 هم زمان میبرد.

طراحی گرافیک، کاتالوگ، لوگو و ست اداری

یکی از شرکت های زیر مجموعه آموس کورپ آموس گرافیک می باشد که خدمات گرافیکی منحصر به فردی در سطح اینترنت ایران انجام می شود از خدمات طراحی گرافیک آموس می توان به این خدمات اشاره کرد:

منبع این مقاله وب سایت سئو فاکس می باشد. جمع آوری توسط: احسان اسکندری از Seofox.ir

11 Adımda Nasıl YouTuber Olunur?

Netflix'in Ses Getiren Yapımı 3 Cisim Problemi Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Çok Acıklı Hayat Hikayelerine Sahip 11 Süper Kahraman

Freelance Çalışmanın 5 Önemli Avantajı

Neden Bir Sevgilin Yok? Sorusuna Bir Erkeğin Verebileceği En Karizmatik 20 Cevap

Türk Sinemasının En İyi 11 Biyografi Filmi

İlk Buluşmada Asla Yapılmaması Gerekenler

İşe Geç Kalanların Ardına Sığındığı Bahaneler

Tüm Dünyaya Amerikan Filmleri Sayesinde Öğretilmiş 17 Çok Önemli Hayat Dersi

Çekimleri İçin Acayip Paralar Harcanmış En Pahalı Hollywood Filmleri

Türk Sinemasından Engelli Bireylerin Mücadelesini Anlatan 9 Film

Dünyanın En İyi 10 Havalimanı

2023 Yılının En İyi 10 Netflix Dizisi

Dünyada Kış Manzarasının En Güzel Göründüğü 19 Şehir ve Kasaba

Günümüz Dünyasında Hala Varlıklarını Sürdüren Gelmiş Geçmiş En Tehlikeli 8 Gizli Örgüt

Gelecek 100 Yıl İçinde Nasıl Evlerde Yaşayacağız? Fotoğraflar Sizi Çok Şaşırtacak

Türkiye'den ABD'ye Uçuş Yapabileceğiniz 12 Nokta

Televizyon Tarihinin Gelmiş Geçmiş En İyi 11 Doktoru

İş Bilgisayarınızda Olması Gereken 5 Program

Bu Akşam Evde Pineklemek Yerine Dışarıya Çıkmak İçin 11 Mantıklı Sebep