
Çoğu kişi soğuktan ve çekilen çilelerden ötürü kışı sevmez. Ancak bu fotoğraflar durumu pek de öyle göstermiyor. Edit26.01.2015 12:05 KadirBerk

Kış mevsiminin ne denli güzel olduğu arabalar üzerine bıraktığı eser niteliği taşıyan görüntülerden belli olmakta. Arabanızın donması elbette güzel bir şey olmasa gerek, ancak bunu görmek için değer!Edit23.01.2015 13:42 KadirBerk

Kış mevsiminin güzelliği herkes tarafından bilinir. Beyaz kar örtüsü, sıcak çayın keyfi, yağmurda yürümek. Kış mevsimini sevmek için insan bir sürü sebep bulabilir. Tabii ki kış denince akla ilk gelen ülke Kanada oluyor. Nefes kesen güzellikte görüntüler ile sizi baş başa bırakıyoruz...Edit16.12.2014 13:51 Babbaboo

Sabah uyanıyorsunuz, her tarafı bembeyaz bir örtü kaplamış. Montunuzu, berenizi, eldiveninizi takıp atıyorsunuz kendinizi sokağa. Birkaç arkadaş buldunuz mu da tamam! Dünyanın en eğlenceli savaşı başlıyor. Çocuklar gibi güle eğlene birbirinize fırlatıyorsunuz kartoplarını. Kışın tadı böyle çıkıyor.Edit13.12.2014 13:12 KadirBerk

Her mevsimin keyfi ayrıdır elbet fakat kış mevsiminin diğer mevsimlere nazaran daha çok artısı olduğunu düşünmeden edemiyorum.Edit15.09.2014 14:58 lethe